ua ru

Центр іноземних мов "ASAP"

м. Вінниця, вул. Ак. Ющенка, 6
тел.: 50-92-45, моб.: (096) 390-00-90
м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 69
моб.: (067) 439-92-09
мапа проїзду

Розвиток дитини та підготовка до школи

Навчальні програми

Серед багатьох програм розвитку та навчання дошкільнят наша школа обрала дві програми: «Дитина» та «Я у світі». Ми використовуємо елементи методик відомих педагогів М.Монтессорі, С.Рускової, В.Сухомлинського, Б.Нікітіна.

На заняттях із вихователями діти займаються розвитком зв’язного мовлення, математичних здібностей, сенсорики, творчих здібностей, розвитку дрібної моторики, мислення та пам’яті.

Дітей навчають таким предметам:

  • логіка
  • математика
  • читання
  • письмо
  • музика та співи
  • образотворча діяльність
  • ліпка

 

Наша мета

1. Познайомити дітей з буквами і, вчити знаходити їх в складах, серед вивчених букв.

2. Вправляти дітей в розрізнянні та називанні букв, які вивчаємо.  Виділенні першого звука в словах і в співвідношенні його з буквою.

1. Півник разом з колоском на подвір’ї знайшов картки з буквами і дуже хоче, щоб ви допомогли йому придумати слова, які дружать з цими буквами і складами.
2. Король казки «Попелюшка» зібрався на відпочинок, взяв з собою валізу, але в ній хтось шарудить. Допоможіть королю дізнатися, хто заховався у валізі.
3. Маленька Дюймовочка хоче навчитися читати, але під землею де вона живе є жук "буквоїд". Спробуйте допомогти дюймовочці, допишіть букви у словах, які з’їв буквоїд.

 

3. Закріплювати уміння дітей користуватись ножицями, використовуючи спеціальні завдання.

4. Розфарбовувати малюнки не виходячи за контури.

5. Викладати запропоновані букви з лічильних паличок і природнього матеріалу.

6. Формувати у дітей інтерес до читання, читаючи та аналізуючи казки народів світу та повчальні оповідання.

Жив собі у гайочку, край лісочку півник Співунець. Хатинка біла глиняна, подвір’ячко  травичкою вкрито, поле  від пшенички жовтеньке. Разом з ним жили два братики, сірих мишеня Круть та Верть.

Ось достигла пшеничка, колоски до землі хиляться. Прийшла пора пшеницю жати та зерно збирати. Як-то  і питає півник:

- Хто піде в поле пшеницю жати?

- Не я, - каже Круть.

- Не я – каже  Верть.

Нема чого півнику робити, пішов сам пшеничку жнивувати. Ось попорався, склав у снопи, та й знову питає:

- Хто піде зерно молотити?

- Не я, - каже Круть.

- Не я – каже  Верть.

Нема чого півнику робити, знов пішов. Несе копиці на тік тай молоте. Змолотив зерно, склав солому  йде до двору та й говоре:

- Зібрав я пшеничку, змолотив я зерна, а хто ж піде до млина, розмеле  в борошно?

- Не я, - каже Круть.

- Не я – каже  Верть.

Нема чого півнику робити, іще пішов сам. Прийшов до млина, всипає зерна, вітер повіває, млин борошно розвіває, а півник в мішечок збирає.

Привіз у двір півник борошна, викладає та й знову питає:

- Хто буде тісто місити, води носити  та пироги робити?

- Не я, - каже Круть.

- Не я – каже  Верть.

Нема чого півнику робити. Воду носить, тісто місить, пироги пече, а сам примовляє:

- Прийшла пора осіння, збирай насіння. Навесні насіяв, восени пиріжок з’їм.

З печі пиріжки смачні, рум’яні, духмяні, запашні, м’якенькі. Поки півник Співунець до стола, пиріжки вже розібрали.

- Е ні-і-і-і, - каже півник,-  хто пшеницю не садив, хто борошна не робив, тіста не місив    тому й  пиріжка нема.

Похнюпились брати мишенята. Тай давай півника вмовляти, пиріжка просити.

Буде ледащо наука!

 

7. Розвивати уяву, увагу, швидкість реакції, доказове мислення і мовлення.

8. Виховувати самостійність, наполегливість і уважність.

 

Як малій дитині навчитися чітко говорити?

Ми рекомендуємо розвивати навики правильного і вільного спілкування дітей в ігровій формі, тоді це буде весело, пізнавально та корисно.

В українській співучій мові є багато цікавих забавлянок, лічилок, скоромовок. Про користь скоромовок можна навіть і не писати.

Цікаві і веселі скоромовки про веселих звіряток надовго зацікавлять та запам’ятаються Вашому малюку.

Зайчик-братик

В темно-сірому жупані

Сидить заєць на дивані,

Зачинив свою хатинку

І гризе смачну морквинку.

***

Звідкіля ти, зайчику, звідкіля?

Зайчик засоромився: і здаля!

Перейду зозулинець, звіровій.

Там – гайочок заячий – тобто мій!

Лисичка-сестричка

Лис малий і більший лис

По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису –

Лис лисички ніс із лісу.